Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

argos







15 σχόλια:

karkinos7 είπε...

Η τελευταία όλα τα λεφτά!!!!
Κούκλος!!!
Μου έφτιαξες τη διάθεση στη δουλειά!!!!
Την Καλημέρα μου!
Φιλιά του Πολλά!

kLEistrO είπε...

Ααααααααα αυτος ειναι, ο απο πανω, & ελεγα τοσο καιρο γιατι ειναι παντα στη reception του blog αυτη η φωτογραφια!!! Σου λειπει ε! Παντως απο τα ματια μου θυμιζει David Bowie, πρεπει να ειναι μεγαλη μορφη!!! Και πως σε κοιταει ετσι, & εσυ θα του λειπεις σιγουρα... φαινεται!!!! Και πως τον λες;
(...καταιγισμος ερωτησεων!)

kLEistrO είπε...

...& αλλο ενα (σχολιο) γιατι τον λατρεψα!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=90u1IV4dw8o

Athanasios Int είπε...

τι ματια!παω συχνα Ναυπλιο...

.......marmarigi....... είπε...

gaykarkinos7....καλημερα .

.......marmarigi....... είπε...

κλειστρο.....ειναι ο αργος εξου και ο τιτλος του ποστ, και μου λειπει και του λειπω.

.......marmarigi....... είπε...

hug....αργος ειναι το ονομα του , δεν εχει σχεση με το ναυπλιο :))

mahler76 είπε...

αχου τοοοο. Καλά είναι μεγάλη μορφή ο σκύλαρος.

Athanasios Int είπε...

ωραιο ονομα!εξυπνο! :)

.......marmarigi....... είπε...

mahler... δεν θα διαφωνισω :)))

.......marmarigi....... είπε...

hug.....ειναι παρμενο απο τον σκυλο του οδυσσεα

Ephemeron είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ephemeron είπε...

Πολυ ωραιος! και το δυχρωμο ματι πολυ καλο!

.......marmarigi....... είπε...

ephemeron ...einai 4,5

Ephemeron είπε...

Ακομα νεος! Να σου ζησει!
Το μεγαλο μου εμενα εχει γινει γερακος... 10-11 χρονων.

14/3/2024