Κυριακή 13 Απριλίου 2008

υπεροχα........

Αυτή την περίοδο είμαι σε υπερδιέγερση,

Δεν μ’ έχει πιάσει η μελαγχολία της άνοιξης,

Αυτό συνέβαινε παλιά σε μεγάλο βαθμό.

Βγαίνω και περνάω υπέροχα ,μάλλον νοιώθω υπέροχα,

Περπατάω στο δρόμο κόβω ένα τσαμπί από τις

Ανθισμένες ακακίες μυρίζω το υπέροχο άρωμα τους,

Το ελαφρύ αεράκι μου φέρνει το μαλλί στο πρόσωπο ,

Μου αρέσει ,έχει μακρύνει και δεν έχω διάθεση να το κόψω ,

Έτσι κι αλλιώς τα κοντά μαλλιά ποτέ δεν μου άρεσαν ,

Κι ας μου λένε ότι με δείχνουν πιο μικρό.

Το μακρύ μαλλί μου δίνει έναν αέρα ελευθέριας,

Γνωρίζω νέο κόσμο , πηγαίνω σε πολύ ωραίες συναυλίες

(Η χθεσινή συναυλία ήταν υπέροχη θα σας πω μόνο ότι

Στο τέλος 13 μουσικοί κατέβηκαν από την σκηνή και άρχισαν

Να τραγουδούν, να παίζουν βιολιά, σαξόφωνα, κλπ.

τους μέσα στο κοινό, είχαμε γίνει όλοι ένα)

στο μπαλκόνι μου έχουν ανθήσει οι φρέζες,

kίτρινο ,μοβ απαλό ,κόκκινο, και κόκκινο σκούρο

χρώματα και μυρωδιές μεθυστικές,

χάνομαι και στο ιντερνετ, συνεχεία κάτι κάνω,
κοιμάμαι λίγο και δεν νοιώθω
κουρασμένος.

Νοιώθω ότι είμαι λιγάκι ερωτευμένος ,ή είναι η άνοιξη ?

Ότι και να ειναι ,σημασία έχει ότι είμαι αρκετά καλά ,

Καλύτερα από ότι θυμάμαι τα τελευταία χρόνια.

6 σχόλια:

Xνούδι είπε...

Tα δικά σου, σαν πίνακας του Χόκνεϊ...

.......marmarigi....... είπε...

@ xnoudi thanks !!!!

helmet είπε...

νασαι παντα καλα. καλο ξημερωμα και καλη εβδομαδα.

Unknown είπε...

Δεν είναι υπέροχο να νοιώθει κανείς καλά;;; Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί τις τελευταίες μέρες, νοιώθω κι εγώ όπως περιγράφεις στο πόστο σου. Βέβαια αυτό ήρθε ενώ πρώτα έπιασα πάτο κι ενώ έμεινα αρκετά εκεί. Πάντα όμως όταν βγαίνουμε ξανά στην επιφάνεια, νοιώθουμε πιο "καθαροί" μέσα κι έξω και πιο ανάλαφροι! Ελπίζω να συνεχιστεί η περίοδος ευφορίας!

Υ.Γ.: Μου αρέσει πολύ το παιχνίδι που παίζεις με τα χρώματα, στα γραφτά σου. Δείγμα κι αυτό της καλής σου διάθεσης, μάλλον!

.......marmarigi....... είπε...

@ καλη εβδομαδα και σε σενα helmet.!!!

.......marmarigi....... είπε...

@dana ναι ειναι υπεροχο και αναγκαιο, και το θεμα ειναι οτι δεν εχει συμβει κατι συγκλονιστικο και νοιωθω ετσι, απλα προσεχω περισσοτερο τα μικρα καθημερινα πραγματα και ασχολουμε με πραγματα που μου αρεσουν ,...σου ευχομαι τα καλυτερα !!!!